Direktlänk till inlägg 21 april 2011

ett trevligt helvete igår!

Av Latte Pojken - 21 april 2011 11:20

Hejsan alla läsare! Jag lovade att jag skulle blogga igår när jag kom hem ifrån Göteborg. Men Jag hann bara vara hemma max 1 timme sen bröt helvetet ut totalt! Fick en sådan huvudvärk att jag inte ens kunde äta! Hade så fruktansvärt ont att jag knappt kunde stå på benen. Jag var tvungen att ta Alvedon och sedan gå och lägga mig. Det var inte alls trevligt ska ni veta. Men Göteborg med vännerna var skit roligt! 

Ni får bilderna på kläderna i något annat inlägg. 

Men tänkte faktiskt berätta om en grej som hände i Göteborg igår. Vi gick in på the body shop där jag bara tittade medan de andra var helt okontaktbara så kom det fram en expedit i butiken till mig och "C" då undrade hon om vi ville skriva våra namn för en namninsamling mot trafficking i Sverige. Självklart skrev vi på. Expediten var jätte duktig och jag skriver om detta bara för hon var jätte trevlig. Hon tog t.o.m "C"s Latte mugg och slängde den. Även fast vi inte köpte något! Sen gav mig en ansiktskräm för män och till "C" så gav hon en hårinpackning med honung. Detta kallar jag bra service! Så hon på the body shop borde få denna uppskattning för det var jätte bra! 


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Latte Pojken - 27 april 2011 16:36

Nu har jag tyvärr kommit till en tid då jag tycker bloggplatsen har alldeles för lite läsare! Då menar jag hela sidan. Så därför gör jag nu min sista flytt åter till blogg.se Jag hoppas verkligen ni inte tycker det blir för jobbigt men tyvärr så kan ...

Av Latte Pojken - 26 april 2011 18:28

Nu sticker jag ut och springer hinner inte lägga ut någon bild men till er som inte tror på mig att JAG kan träna så gör jag det!  ...

Av Latte Pojken - 25 april 2011 19:09


Hejsan alla mina kära läsare!  Jag har ju också påsklov så det är därför jag bloggar så lite men ändå. Igår var jag med Jonathan och vi spelade kubb och kort m.m. Så det gjorde jag igår.  Idag så vaknade jag och gick ut och sprang en runda! Det v...

Av Latte Pojken - 24 april 2011 13:05


God morgon!  Eller oj... det är inte morgon längre. Men i alla fall så har jag haft en bra och obehaglig påskafton. Jag kan ju börja med den bra. Jag och Johanna köpte sushi och en köttbulle tallrik i stan igår. Vi äter och jag prövar sushi för för...

Av Latte Pojken - 23 april 2011 17:08


Hejsan alla kära läsare!  Nu har jag och Jonathan kommit hem ifrån en riktigt trevlig dag på stranden. Vi har steeeeekt riktigt ordentligt och jag har även lyckats bränna mig i nacken. När vi gick hem möte vi vår egen rocker Amanda. Som vi stod och...

Presentation

Hej och välkommen till min blogg! Jag är en 16 årig kille som lever livet helt enkelt! Hoppas ni gillar bloggen! Har ni frågor eller funderingar så kan ni skriv adet i frågerutan eller lägga en kommentar!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
<<<
April 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards