Alla inlägg den 22 april 2011

Av Latte Pojken - 22 april 2011 16:46

Hejsan alla fantastiska läsare! 


Är hur trött som helst och jag kommer somna när som helst. Jag har varit hund-vakt idag! Ja eller rättare sagt att jag har varit ute och gått med 2 hundar för de andra skulle typ iväg någonstans och som snäll och duktig granne ställer jag självklart upp! Så nu är jag jätte trött och har lust att gå och lägga mig men först ska jag nog försöka få lite kontakt med Jonathan. Se om han vill vara lite social med mig idag för annars kommer jag gå och lägga mig och sova till i morgon då det är påskafton! Så glad påsk på er ifrån mig för jag kommer verkligen att glömma säga det i morgon. Men nu ska jag slänga mig på telefonen och halvt misshandla den innan herr Jonathan svarar mig!!!! 

See you later! 


xoxo

Presentation

Hej och välkommen till min blogg! Jag är en 16 årig kille som lever livet helt enkelt! Hoppas ni gillar bloggen! Har ni frågor eller funderingar så kan ni skriv adet i frågerutan eller lägga en kommentar!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
<<<
April 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards