Alla inlägg den 19 april 2011

Av Latte Pojken - 19 april 2011 21:18

Nu är det så att min bloggdesigner inte kan bli klar med den ikväll!!!! Jag blev även kallad PMS UNGE!!   











Nu när vi ändå pratar om PMS så kom jag på en rolig historia... 

"Vad händer om man korsar PMS med en GPS?"
"Man får en svår kärring som hittar en överallt!"


Kanske jag har skrivit den här tidigare? Nee tror inte de  



Kanske ni gillar denna filmen? hahaha  

   

Av Latte Pojken - 19 april 2011 20:06

Hejsan era busungar! Snart kommer designen vara fixad så det blir en riktigt blogg och fyyy fan vad snygg den kommer att vara. Ni kommer helt enkelt tappa hakan!  


Så vänta ni... innan kvällen är slut kommer den vara uppe    

Av Latte Pojken - 19 april 2011 16:45

Hejsan alla läsare! För er som bor eller känner till Göteborg vad kan ni ge för tips när det gäller bra butiker m.m Eftersom jag inte känner till Göteborg så väl (har faktiskt bara varit i centrum 3 ggr) så kan ni väl tipsa om ni vet något som man bara måste gå in på. Detta är då alltså en shopping tripp så inga gamla byggnader eller något sådant utan någon butik som DU tycker om! 


 

Av Latte Pojken - 19 april 2011 14:18

!Hola! ?Buenos dias? 

Time to start with the boooring spanskan. Hade jag kunnat hade jag skippat men om jag ska behålla mitt VG så får jag nog göra den. Och ja jag hatar skolan så därför gör jag den nu på lovet! Men i morgon är det Göteborg som gäller med tjejerna  


Nu ska jag fortsätta med världens mest talande språk! See you soon!    

Av Latte Pojken - 19 april 2011 12:49

God morgon idag finns det rätt mycket att göra. Detta är dagens sysslor:

  • Plugga
  • Fixa trädgården
  • bygga några drivbänkar
  • städa och förbereda inför utflykten till i morgon!
Nu vet ni lite mer.   

Presentation

Hej och välkommen till min blogg! Jag är en 16 årig kille som lever livet helt enkelt! Hoppas ni gillar bloggen! Har ni frågor eller funderingar så kan ni skriv adet i frågerutan eller lägga en kommentar!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
<<<
April 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards